Ukończyłam Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku nauczanie języka angielskiego. Później naukę kontynuowałam w Universidad de Granada w Hiszpanii na kierunku lingwistyka języka angielskiego. W Polsce w zawodzie nauczyciela zaczęłam pracować w 2010 roku w Gimnazjum nr 4 w Lesznie. Było to gimnazjum dwujęzyczne, w którym młodzież była bardzo zmotywowana do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności. To właśnie tam poczułam, że nauczanie innych daje mi ogromną radość. Obecnie pracuję w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Nietążkowie wspierając młodzież w przygotowaniu do egzaminu dojrzałości.
Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych w Lesznie oraz Wyższej Szkoły Filologicznej we Wrocławiu. Swoją przygodę z nauczaniem rozpoczęłam w 2009 roku. Obecnie pracuję w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kluczewie ucząc dzieci oraz młodzież. Praca jest moją pasją, dlatego staram się podchodzić do zajęć w sposób kreatywny, angażujący i motywujący ucznia do rozwoju.
Jestem absolwentką Uniwersytetu Sewilli, kocham języki obce i pracę z ludźmi. W swojej pracy lubię stosować kreatywność. Obecnie, poza pracą w szkole językowej Pass English, pracuję też w szkole językowej EarlyStage, w której jestem lektorką języka angielskiego dla dzieci, a także na kursach językowych ADJ, gdzie prowadzę zajęcia języka hiszpańskiego dla młodzieży i dorosłych. W swojej pracy mam dwa motta, których się trzymam: „Nauka zawsze jest obustronnym procesem” oraz „Gdzie się dzieli, tam się mnoży”.
Jestem absolwentką Wydziału Anglistyki na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie skończyłam studia o charakterze ogólnym oraz nauczycielskim. Pracę jako nauczyciel rozpoczęłam zaraz po ukończeniu studiów magisterskich w 2023 roku. Obecnie jestem zatrudniona w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Nietążkowie, gdzie moim celem jest motywacja i wsparcie uczniów w nauce. Nauczanie języka angielskiego to dla mnie nie tylko zawód, ale przede wszystkim interakcja z drugą osobą - dlatego do zajęć podchodzę z dużą dozą pomysłowości i zrozumienia, dążąc do stworzenia inspirującej i przyjaznej atmosfery sprzyjającej efektywnej nauce.